Re: [Linguasiciliana] Statistica

Espandi messaggi
  • santella
    Messaggio 1 di 19 , 1 feb 2005
    Visualizza origine
    • 0 Allegato
      Ciao Sabine, una curiosità, se ti è possibile sodisfarla, quanti visitatori ha , al giorno o a settimana, togliendo Pippo ovviamente, Wikipedya?
      Grazie
      fara

      Sabine Cretella <sabine_cretella@...> wrote:
      Buongiorno Pippu!
      Buongiorno a tutti!

      Mi aggiungo alle ottime notizie di Pippu.

      Il mio silezio ha la sua ragione - stiamo prima finendo di caricare la
      terminologia che abbiamo sul wiktionary e grazie alla lista di Sergio
      (davvero un gigantesco grazie!!!) abbiamo raggiunto ca. 5000 parole che
      avranno bisogno del vostro aiuto :-)

      Siamo nei top ten dei Wiktionary in tutto il mondo. Attualmente a
      posizione 7 dopo inglese, polacco, galiziano, olandese, italiano e
      ungherese - se gli altri non sono aumentati improvvisamente oggi dovremo
      passare almeno al posto no. 6 - e a tutti noi di wiktionary questo fa un
      immenso piacere - e spero anche a voi.

      Certo, c'è ancora molto da fare, ma passo passo ce la faremo :-)

      Appena abbiamo online tutta la lista vi scriverò esattamente di che cosa
      abbiamo bisogno.

      Auguro una buona giornata a tutti!

      Ciao, Sabine

      pippudoz wrote:

> [...]
      >pippu d'angelo, canberra
      >

      >Pi annulari l'iscrizioni a lu Forum manna na email a:
      >
      >info@...
      >
      >Pi infurmaziuni supra a Lingua siciliana
      >http://www.linguasiciliana.org
      >U situ web pa valurizzaziuni da lingua siciliana!!
      >Pi cullaburari cu nuatri scrivi a:
      >info@...
      >

      >Link utili di Yahoo! Gruppi

      Pi annulari l'iscrizioni a lu Forum manna na email a:

      info@...

      Pi infurmaziuni supra a Lingua siciliana
      http://www.linguasiciliana.org
      U situ web pa valurizzaziuni da lingua siciliana!!

      Omnia...homini dum vivit speranda sunt

      Nuovo Yahoo! Messenger E' molto più divertente: Audibles, Avatar, Webcam, Giochi, Rubrica… Scaricalo ora!

    • Sabine Cretella
      Messaggio 2 di 19 , 1 feb 2005
      Visualizza origine
      • 0 Allegato
        Ciao Fara,

        non ti so dire quante persone attualmente sono, ma considerando il poco
        tempo che è online e anche poca pubblicità in altri luoghi non possono
        essere tanti.

        Proprio oggi stavo pensando sul "come attirare" più attenzione a questi
        progetti. Tirare su un sito non basta - biosgna anche comunicare. Vedi
        un po' qui nel gruppo quanti iscritti ci sono e quanti davvero sono
        attivi (il che non è una cosa negativa: è una situazione del tutto
        normale).

        Cioè è il momento del networking online e offline, del dare
        informazioni. Qualunque cosa faremo: porterà non soltanto più gente su
        wikipedia e wiktionary, ma anche persone a questo gruppo. Aspettare che
        si diffonde una notizia non basta - bisogna sempre di nuovo dare
        informazioni alle persone più varie, sì è vero, non vendiamo nulla, ma
        in fin dei conti non è altro che marketing, cioè metodi per attrarre
        l'attenzione.

        La causa della lingua siciliana, come anche ogni altra causa, va
        pubblicata, si deve parlare con la gente, bisogna creare un sentimento
        del "faccio parte del gruppo" - se non nasce questo sentimento, il tutto
        con il tempo si perde. Progetti come wikipedia e wiktionary dove nessuno
        deve partecipare, ma può - e si può anche decidere a dedicare solo 5
        minuti una volta la settimana (ne siamo felicissimi) - portano
        solitamente ad un successo, perché le persone vengono coinvolte, sono
        importanti - ogni minimo contributo e se si tratta della verifica se un
        articolo o una parola è scritto/a correttamente è importante. Una goccia
        poi porta all'altra e dopo un po' inizia a piovere - e ad un certo punto
        si avvia una tempesta.

        Ho avuto questo effetto già più volte, ma si ha quest'effetto soltanto
        se si fa il lavoro con passione e non con qualche finalità economica. La
        gente lo sente. Pippu sta dedicando ore ed ore a Wikipedia - so molto
        bene quanto tempo ci vuole finché un articolo è "accettabile" - lo
        ammiro molto per questo (Wiktionary in questo senso perdona di più
        quando ci sono momenti con poco tempo a disposizione) - ci vuole molta
        costanza e solo poche persone ce l'hanno. Sai, è raro che qualcuno ti
        dice: stai facendo un gran lavoro, ma quei momenti rari ripagano tutte
        le ore che si investono.

        So che arriverà il giorno quando avremo tanti utenti :-) abbiamo già
        alcuni tifosi tra persone che non capiscono neanche una parola di un
        testo siciliano :-) prima o poi magari per curiosità lo impareranno.

        Quando ho preso in mano il wiktionary italiano l'anno scorso ad agosto
        c'erano 158 parole - ca. 50 utenti e solo uno veramente attivo, la
        persona che ha creato il wiktionary in lingua italiana. Lui poi si è
        ritirato a wikipedia e ha lasciato fare a me come aveva progettato già
        dall'inizio (almeno credo). Oggi abbiamo ca. 5000 parole (ora con il bot
        che carica automaticamente avremo presto ca. 20.000). Abbiamo ricevuto
        donazioni di glossari da parte dell'European Environmental Agency, da
        parte di un'organizzazione per la medicina su livello europeo (devo
        andare a vedere il nome - non ricordo ora) - questo perché sono convinti
        del concetto. Stiamo preparando i dati per metterli a disposizione
        online. Tutto questo è successo negli ultimi tre mesi del 2004 - quindi:
        non ci vuole poi così tanto. Abbiamo ca. 10 utenti attivi sul wiktionary
        italiano (mica tanti, ma fanno "quella differenza") e alcune persone che
        prima si facevano il sorrisino del "mo questa che vuole combinare"
        (parlo di colleghi traduttori) hanno perso il sorrisino e hanno iniziato
        a mandarmi terminologia.

        Ma torniamo all'argomento: quanta gente viene a visitare
        wikipedia/wiktionary - per noi che lavoriamo "per la lingua" ha poca
        importanza - l'importante è che la cultura va conservata - che la gente
        non perde la sua identità in un mnodo "globalizzato" - d'altro canto: a
        che serve tanta informazione disponibile se nessuno sa che esiste ...
        siamo ad un punto a dover decidere sul "come farci conoscere". È di
        possibilità ce ne sono tante.

        Numeri "importanti" per wiktionary e wikipedia si sono rivelati di
        essere 1000 / 5000 / 10.000 - ad ogni raggiungimento di uno di questi
        numeri si ha un aumento di utenti che davvero contribuiscono. Sono quei
        punto dove i pionieri, cioè i primi pochi che contribuiscono possono
        passare ad altri lavori ugualmente importanti, ma che si svolgono di più
        nel retroscena. Vorrei spesso dedicare di più tempo, ma non è possibile
        - nel bel mezzo i miei piccoli hanno bisogno del mio tempo, arriva un
        lavoro (meno male) o chenneso ... considerando tutto nell'insieme:
        andiamo davvero bene.

        Be' ho detto mille cose senza darti una vera risposta - posso darti
        soltanto questi link (che ho scoperto oggi cercando informazioni) - che
        però non sono sempre aggiornati all'ultimo momento:
        *http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Multilingual_ranking
        http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Multilingual_statistics

        Ciao, Sabine
        *

      • pippudoz
        Messaggio 3 di 19 , 1 feb 2005
        Visualizza origine
        • 0 Allegato
          Ciau Sabine e Fara

          > Be' ho detto mille cose senza darti una vera risposta

          Oramai, penzi c'aspettamu quarchi cosa d'autru?! Chissu è la Sabine
          vera chi amuramu:-)

          Chissi siti sutta sunnu ntirissanti. Lu primu mostra lu siclianu 'n
          postu 82 tra tutti li lingui, ma è già vecchiu, oramai, sicuramenti,
          semu cchiù autu d'uttanta.

          Facemu parti dû munnu!

          > *http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Multilingual_ranking
          > http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Multilingual_statistics

          Pi tutti li amici scientifichi dû forum, avemu dui aritculi bidditi,
          scritti di Peppi Melfi, circa Saturnu e Titanu:
          http://scn.wikipedia.org/wiki/Saturnu
          http://scn.wikipedia.org/wiki/Titanu
          chi hannu puru beddi foto.
          Salutamu
          pippu d'angelo, canberra
        • santella
          Messaggio 4 di 19 , 2 feb 2005
          Visualizza origine
          • 0 Allegato
            Grazie Sabine,
            hai risposto in maniera anche troppo esauriente.... Posso solo suggerirvi di chiedere un link con le decine se non centinaia  di siti che esistono. Questo vale per tutte le lingue ovviamente, no solo per il siciliano.
            ciao
            fara

            Messaggio 5 di 19 , 2 feb 2005
            Visualizza origine
            • 0 Allegato
              Ciau amici
              Siddu nun l'aviti fattu ancora, iti ccà:
              http://scn.wiktionary.org/wiki/Paggina_principali
              unni truvati la paggina principali di wikizionariu.
              A stu mumentu cci sunnu cchiù di 6.100 paroli - chi si tratta di
              quarchi cosa ncridibili. Nautra vota, tanti auguri a Sergiu e
              Sabine (e forsi autri utenti) chi ficiru un travagghiu stupennu.

              Siddu cliccati na lettira minuscula, truvati na granni lista di
              paroli, tutti organizzati affabeticamenti. P'asempiu, vitti na
              parola: alliari, chi nun sapia chi era. Wikizionariu dici:
              talianu: allegare (detto dei denti)
              Retrieved from "http://scn.wiktionary.org/wiki/alliari"
              Piccitto mi dugna sta difinizzioni tra quattru. Ma comu dici
              Sabine, cu tempu, inchemu tutti li dittaghi.
              Pi fauri, pruvati circari na parola (o arriscedilla).
              Ora ora, iuncivi na citazzioni di Meli â parola: "abbentu".
              Putiti truvati la paggina sana ccà:
              http://scn.wiktionary.org/wiki/abbentu
              Salutamu
              pippu d'angelo, canberra
            • The Italian Stallion
              Messaggio 6 di 19 , 2 feb 2005
              Visualizza origine
              • 0 Allegato
                Pippu-Sabine...

                Jivu pi la prima vota a "Wikizionariu".  Esti na bona c�sa, ma esti tutta miscata e faci cunf�nniri.  Siddhu fussi cchi� sistimata, fussi cchi�ss�i megghiu e lu sicilianu ca si leggi a ddh� e lariu lariu, cu tanti sbagghi.  No p'aff�nniri a cui scrissi lu testu, ma veru esti.  La palora urigginali esti "wiktionary" no?  Wik+tionary (wikipedia-dictionary), accuss� fussi megghiu "wikzziunariu" no?  Wik+zziunariu (wikipedia-dizziunariu) accuss� cc'esti ancura lu sonu di 'x' (ks) ca si trova nta la palora urigginali (diction...) picch� "wikizionariu" cu la 'i' in menzu nun avi stu stissu sonu ca cci avi a �ssiri.  La 'k' + 'tion' di "wiktionary" manteni stu sonu 'ks'.  Nun esti veru?  Esti puss�bbili di sistim�rilu n'anticchia?

                Micheli

                pippudoz <pippudoz@...> wrote:

                Ciau amici
                Siddu nun l'aviti fattu ancora, iti cc�:
                http://scn.wiktionary.org/wiki/Paggina_principali
                unni truvati la paggina principali di wikizionariu.
                A stu mumentu cci sunnu cchi� di 6.100 paroli - chi si tratta di
[...]

                Ora ora, iuncivi na citazzioni di Meli � parola: "abbentu".

                http://mail.yahoo.com

              • pippudoz
                Messaggio 7 di 19 , 2 feb 2005
                Visualizza origine
                • 0 Allegato
                  Ciau Michiluzzu
                  Sugnu cuntentu ca pruvasti visitaricci. Parrannu dû nomu:
                  wikizionariu - lu nomu già cc'era, e viramenti iu nun cci haiu mai
                  abbidatu. A mia nun mi dugna nenti fastidiu. Ma armenu putemu diri
                  ca chissu si tratta dûn prugettu chi apparteni a tutti siciliani, e
                  allura, tutti avissiru âviri l'oppurtunità pi dirinni li soi. Siddu
                  cci sunnu autri chi nun si piacinu "wikizionariu", nun penzu ca
                  fussi difficili a canciarilu. Lu nomu veru, 'n ngrisi, è
                  Wiktionary, e l'autri lingui usanu stu nomu, siddu nun mi sbagghiu.
                  Armenu pruvamu usari un nomu chi havi lu sonu cchiù sicilianu.
                  Ma sparti chissu, la cosa cchiù mpurtanti è c'asisti stu
                  vucabbulariu, e cu tempu, pò addivintari, linguisticamenti, un
                  tesoru prizziosu. Secunnu a mia, la cosa ca manca davveru fussi
                  d'aviri tanti manu pi travagghiaricci: truvari e mittiri cchiù
                  paroli, scriviri li difinizzioni 'n sicilianu, fari li traduzzioni
                  nn'autri lingui, arriscediri autri dittaghi linguistichi
                  (etimoluggia, sinunimi, rifirenni, citazzioni, rifirimenti,
                  pruverbi, ecc.).
                  Putemu aviri dici pirsuni travagghiannu pi na vintina d'anni - senza
                  abbaccari!
                  Nn'aspettamu lu tò cuntributi cu piaciri!
                  Salutamu
                  pippu d'angelo, canberra

                  --- In Linguasiciliana@yahoogroups.com, The Italian Stallion
                  <italianstallion80723@y...> ha scritto:
                  > Pippu-Sabine...
                  >
                  > Jivu pi la prima vota a "Wikizionariu". Esti na bona côsa, ma
                  esti tutta miscata e faci cunfùnniri. Siddhu fussi cchiù sistimata,
                  fussi cchiôssài megghiu e lu sicilianu ca si leggi a ddhà e lariu
                  lariu, cu tanti sbagghi. No p'affènniri a cui scrissi lu testu, ma
                  veru esti. La palora urigginali esti "wiktionary" no? Wik+tionary
                  (wikipedia-dictionary), accussì fussi megghiu "wikzziunariu" no?
                  Wik+zziunariu (wikipedia-dizziunariu) accussì cc'esti ancura lu sonu
                  di 'x' (ks) ca si trova nta la palora urigginali (diction...)
                  picchì "wikizionariu" cu la 'i' in menzu nun avi stu stissu sonu ca
                  cci avi a èssiri. La 'k' + 'tion' di "wiktionary" manteni stu
                  sonu 'ks'. Nun esti veru? Esti pussìbbili di sistimàrilu
                  n'anticchia?

> [...]
                  > info@l...
                  >

                  > Yahoo! Groups Sponsor

                  > L'utilizzo da parte tua di Yahoo! Gruppi è soggetto alle
                  Condizioni Generali di Utilizzo del Servizio.

                  > http://mail.yahoo.com
                • Sabine Cretella
                  Messaggio 8 di 19 , 2 feb 2005
                  Visualizza origine
                  • 0 Allegato
                    Ciao Micheli e a chi ha modificato la prima pagina del Wiktionary!

                    Ho visto che qualcuno ha fatto le modifiche alla prima pagina secondo le
                    tue indicazioni - per me va bene sia l'uno che l'altro (vedo che c'è
                    differenza nel modo di scrivere, ma il siciliano non ha la costruzione
                    fissa come l'italiano e quindi si potrà sempre discutere all'infinito
                    senza avere una soluzione, semplicemente perche esiste più che una sola)
                    - ma non sapendo chi ha modificato in particolare la pagina introduttiva
                    sono obbligata secondo il nostro modo di fare a eseguire il "rollback"
                    cioè dovrei rimettere la versione originale. Ho visto che anche la parte
                    iniziale è stata fatta da una persona che non si conosce, cioè non era
                    registrata al momento della modifica.

                    Quindi per piacere, chi ha modificato la prima pagina: fatti vivo.

                    Ho visto delle modifiche che non concordano con quello che ho letto in
                    lista sulla grammatica - io stesso però non posso permettermi a
                    correggere, perché semplicemente non so scrivere il siciliano anche se
                    sto arrivando ad un livello abbastanza buono a leggere.

                    Il vero problema è anche che sono stati modificati i link - p.e.

                    *Lu Circulu
                    <http://scn.wiktionary.org/w/index.php?title=Wikzziunariu:Circulu&action=edit>*
                    ... *Comu s'accumenza na paggina
                    <http://scn.wiktionary.org/w/index.php?title=Wikzziunariu:Comu_s%27accumenza_na_paggina&action=edit>*
                    ... *Comu si fannu li canciati
                    <http://scn.wiktionary.org/w/index.php?title=Wikzziunariu:Comu_si_fannu_li_canciati&action=edit>*

                    Quindi io ora mi faccio una copia della prima pagina e la salvo sul
                    computer e porto il testo indietro alla versione precedente. Non capite
                    mi male, ma in particolare le modifiche alla prima pagina e al portale
                    della comunità sono un pochino problematiche proprio a causa dei link -
                    cioè bisogna rispettare i nomi delle pagine, altrimenti non si trovano
                    più i contenuti o bisogna ricreare tutte queste pagine con l'altro
                    nome/spostarle ecc. ecc.

                    Poi vediamo come possiamo crearla in modo che tutti ne sono felici -
                    forse ci vorrà un voto.

                    Grazie!

                    Buona giornata!

                    Sabine

                  • pippudoz
                    Messaggio 9 di 19 , 3 feb 2005
                    Visualizza origine
                    • 0 Allegato
                      Ciau amici
                      Pi cuntinuari la tema accuminzata di Sabine, vogghiu iunciricci ca è
                      na cosa bona ca pruvati fari li canciamenti, ma aviti ricurdari
                      chissi punti:
                      1. Asisti Lu Circulu pi fari discursi circa la scrittura e lu
                      linguaggiu usatu pi wikizionariu; e cchiù mpurtanti
                      2. La struttura di wikizionariu (e puru wikipedia) è tali ca li
                      tituli e autri paroli tra parintesi fannu comu liami a autri
                      paggini. Allura, quannu faciti li canciamenti, aviti tiniri stu
                      fattu 'n menti e dari accura.
                      Chissu datu, vogghiu ncuraggiri tutti a pigghiari parti nta stu
                      prugettu. Pirciò, vogghiu mustrari tutti li canciamenti fattu a
                      paggina principali anonimamenti pi discurricci e arrivari ôn
                      cunsensu pâ forma megghia. Siddu avemu un cunsensu, fazzu li
                      canciamenti. La parola manca era la forma origginali, la parola
                      dritta era la forma doppu lu canciamentu.
                      1. Oggi; oi
                      2. Binvinutu; bumminutu (haiu vistu sei formi di sta parola, ma mai
                      bumminutu - mi pari tanticchia bummiata)
                      3. Wikizionariu; Wikzziunariu
                      4. progettu; prugettu (nfatti, mi piaci la secunna)
                      5. un dizziunariu, nu dizzionariu (un o nu, la nostra grammatica
                      dici un)
                      6. lingua; lincua (Piccitto nun havi lincua, ma havi linqua, ma
                      sulamenti in Ragusa)
                      7. lessicali; lissicali (nurmalmenti la forma secunna va beni; ma
                      stu asempiu mi porta lissimoria)
                      8. gia; ja (mi piaci ja, ma oramai avemu dicisu di iri senza la "j")
                      9. ntâ; nta la (nun sugnu sicuru stu canciamentu era nicissariu)
                      10. qualunqui; cuali (forsi la prima è un talianismu)
                      11. facultativa; facurtativa (forsi tutti dui sunnu talianismi,
                      Piccitto havi la parola facurtusu, nun havi la stissa difinizzioni,
                      ma havi la forma dâ secunna)
                      12. viditi; taliati (cc'è assai diffirenza?)
                      13. pî; pi li (nautra vota, nun era nicissariu canciarilu)
                      14. paroli; palori (Piccitto mostra tutti dui, ma oramai è ovviu ca
                      nun putemu usari "palori" senza caciari la solita dumanna ad
                      infinitum - nun vali la pena)
                      15. chiddu; chiddru (Piccitto nun havi chiddru)
                      16. Comu accuminzari na paggina; comu s'accumenza na paggina
                      17. Comu fari li canciamenti; comu si fannu li canciati (Piccitto
                      havi canciamentu e canciata)
                      Abbasta accamora - speru ca putiti dari li vostri opinioni.
                      Grazzi e salutamu
                      pippu d'angelo, canberra

                      --- In Linguasiciliana@yahoogroups.com, Sabine Cretella

                    • The Italian Stallion
                      Messaggio 10 di 19 , 3 feb 2005
                      Visualizza origine
                      • 0 Allegato
                        Sabine...sugnu jo ca fici li canciati a la prima p�ggina.  Vitti tanti sgarri ca mi dispiaceru e l'appi a canciari.  Ora ca sai cu' fu, poi canci�rila a chiddha ca fici jo?  Nun capisciu lu prubblema cu li "link"...iddhi su' videmma sgarrati.  Ti salutu...

                        Micheli

[...]

                        fissa come l'italiano e quindi si potr� sempre discutere all'infinito
                        senza avere una soluzione, semplicemente perche esiste pi� che una sola)
                        - ma non sapendo chi ha modificato in particolare la pagina introduttiva
                        sono obbligata secondo il nostro modo di fare a eseguire il "rollback"
                        cio� dovrei rimettere la versione originale. Ho visto che anche la parte
                        iniziale � stata fatta da una persona che non si conosce, cio� non era
                        registrata al momento della modifica.

                        Quindi per piacere, chi ha modificato la prima pagina: fatti vivo.

                        Ho visto delle modifiche che non concordano con quello che ho letto in
                        lista sulla grammatica - io stesso per� non posso permettermi a
                        correggere, perch� semplicemente non so scrivere il siciliano anche se
                        sto arrivando ad un livello abbastanza buono a leggere.

                        Il vero problema � anche che sono stati modificati i link - p.e.

[...]

                        della comunit� sono un pochino problematiche proprio a causa dei link -
                        cio� bisogna rispettare i nomi delle pagine, altrimenti non si trovano
                        pi� i contenuti o bisogna ricreare tutte queste pagine con l'altro
                        nome/spostarle ecc. ecc.

                        Poi vediamo come possiamo crearla in modo che tutti ne sono felici -
                        forse ci vorr� un voto.

                        Grazie!

                        Buona giornata!

                        Sabine

                        The Italian Stallion wrote:

> [...]

                        Pi infurmaziuni supra a Lingua siciliana
                        http://www.linguasiciliana.org
                        U situ web pa valurizzaziuni da lingua siciliana!!

                        Do you Yahoo!?
                        Yahoo! Search presents - Jib Jab's 'Second Term'

                      • pippudoz
                        Messaggio 11 di 19 , 4 feb 2005
                        Visualizza origine
                        • 0 Allegato
                          Ciau Michiluzzu
                          Cu putia mmagginari ca era tu? :-)

                          Parrannu seriamenti, vogghiu ncuraggiri tutti a trasiri e usari
                          wikizionariu e wikipedia. Armenu putemu vidiri ca veni facili
                          giustarili siddu quarchidunu addiventa nanticchia zilanti. Allura,
                          pi mia, è viramenti na cosa bona c'hai pruvatu a fari li canciamenti.
                          Allura, ccà sutta, fazzu quarchi struzzioni nica, pi tia e puru
                          autri chi vonnu fari li spirimenti supra wikizionariu (funziona puru
                          supra wikipedia).
                          Dâ paggina principali:
                          http://scn.wiktionary.org/wiki/Paggina_principali
                          Ncapu la paggina, â manu dritta, viditi li paroli "Riggistrati o
                          trasiti". Siddu vai ccà pâ prima vota, si riggistra (inchiti lu
                          nomu, lu password dui voti, e-mail ndirizzu, ecc.) e clicca "criati
                          un cuntu novu". Ogni vota doppu la prima, si trasi usannu lu nomu e
                          password e clicca "log in" (chi ancora si vidi 'n ngrisi). Accussi
                          sapemu chi è chi fa canciamenti quannu cci abbini.

                          Ok, ora viditi la tabella ncapu la paggina chi dici "discussioni".
                          Clicca ccà, e viditi ca iu scrissi suggirimenti quarchi simana fa.
                          Ogni paggina o articulu havi sta paggina di discussioni, e si tratta
                          d'etichetta bona usarila prima di fari li canciamenti. Allura,
                          prima di tuttu, iti ccà, clicca la tabella "cancia" e putiti
                          scriviri chiddu ca vuliti. La paggina di discussioni significa
                          propiu chissu, fari un discursu supra la paggina cu cui cci veni
                          accuppiata.
                          Cu stu asempiu, iti sutta la mè urtima riga, e faciti li
                          suttatituli, accussi: ===nomu di suttatitulu===. Quannu aviti
                          finutu a scriviri, clicca "sarva la paggina".

                          Ora, parrannu unestamenti, speru ca mmeci di prioccuparivi troppu di
                          comu veni scritta la paggina principali (chi si pò canciari
                          facirmenti siddu lu cunsensu asisti), iu speru ca putiti cuncintrari
                          supra li 6.100 paroli chi cci nni sunnu già scarricati. Chissu è la
                          parti cchiù mpurtanti - nun prioccuparivi troppu d'autri cosi. Comu
                          già sapemu, sti tipi di discussioni vannu pi sempri. Ma oramai,
                          avemu li 6.100 paroli (un nummiru chi chiana ogni iornu), na lista
                          chi scrissi Sergiu, e putemu essiri sicuri ca la maggiuranza vennu
                          scritti curretti. Allura, cci taliamu, a iuncemu tutti l'autri
                          parti - e accussi facemu quarchi cosa di valuri. Mmagginati - tra
                          quarchi annu, avemu cchiù di 10.000 paroli siciliani, chî formi
                          diversi, traduzzioni nta autri lingui, ecc. Putiti vidiri ca chissu
                          si tratta di quarchi cosa di meritu.

                          L'urtima cosa, siddu iti ccà
                          http://scn.wiktionary.org/wiki/Wikizionariu:Circulu
                          truvati Lu Circulu - la liami si trova supra la paggina principali.
                          Chissu si tratta di nautru postu unni putiti lassari li missaggi
                          ginirali dû prugettu. Ncapu la paggina, putiti cliccari "Clicca ccà
                          pi scriviri la vostra dumanna o la vostra ossirvazzioni"
                          Vi porta a nautra paggina. Inchiti "Subject/headline" chi vi duna
                          lu suttatitulu, e scriviti sutta chiddu ca vuliti. Nautra vota,
                          quannu siti abbaccati, clicca "sarva la paggina" e aviti lassatu un
                          missaggiu ntra lu circulu pi tutti a liggirilu.

                          Allura, forsi truvati li sgarri (o li sgarrati!), o lu sicilianu
                          mali - cu tempu si aggiusta - nun addivintari arraggiatu - mmeci,
                          cuncintrari iunciri chiddu ca poi cu lu tò tempu - e pianu, pianu,
                          fabbricamu quarchi cosa miravigghiusa pi tutti siciliani.

                          Salutamu
                          pippu d'angelo, canberra
                          ps speru ca poi usari Piccitto comu lu tò rifirimentu, e nun cria
                          paroli a l'abitriu!
                        • Sabine Cretella
                          Messaggio 12 di 19 , 4 feb 2005
                          Visualizza origine
                          • 0 Allegato
                            Ciau Micheluzzu!
                            Ciau a tutti!

                            Eh sì ... sto imparando a scrivere qualche parola - non mettetevi a
                            ridere (anche se è comico in qualche modo) ... ieri mi è capitato per la
                            prima volta che alla fine di una parola invece di una "o" ho scritto un'
                            "u" in una mail ad un amico ... mi sa che è l'influenza della lingua
                            siciliana che sta aumentando :-))

                            Bene, mi fa molto piacere che eri tu a modificare la pagina - come avrai
                            già visto: Pippu sta andando la via "wikipediana", cioè quella del voto
                            per mettere a posto la prima pagina dove alcuni dei tuoi suggerimenti
                            sicuramente rimarranno.

                            Per me è un po' difficile verificare la terminolgia e quindi lo lascio
                            volentieri al gruppo (sì, sono un po' pigrotta in questo ...).

                            Quindi aspettiamo le vostre opinioni in merito.

                            Scusate - stacco per il momento - sono un pochino sotterrata da mille
                            cose da fare.

                            Ciao, Sabine