Il Gruppo Linguasiciliana

Espandi messaggi
  • Nazzareno Guglielmo Cipolla
    Messaggio 1 di 6 , 12 giu 2009
      Questa lista e morta gia.  Che peccato.  Solo un messagio ogni sei mesi.  Non e vivo come quando il Stallone Italiano e tanti altri spedivano messagi tutto il giorno.  Dunque, tutto finisce eventualmente...

    • agathear
      Messaggio 2 di 6 , 13 giu 2009
        Fossi ca fossi, u sicilianu, nun si parra chiù ogni gnornu in Sicilia, l'hanu ammazzatu cu l'italianu. Autru ca uttiniri u status ligali!!! Veru è ca nunn'esisti, da parti de stessi siciliani, na coscienza civili pi chiddu ch'arriguarda a propria lingua. Votonu genti cappoi mancianu a Roma e a Palemmu na spiranza di pigghiari 'n postu precariu ca è megghiu di nenti. Chivvoi? Chiancemu? O ni mittimu a scriviri pi comu ni veni?
        BeddaRosa
      • francesca bb
        Messaggio 3 di 6 , 14 giu 2009
          c'hai propiu raggiuni beddarosa, ie tutto 'n mancia mancia!
          u nuostru dialettu l'avissiru 'nsignari a scola, pi secunna lingua
          e' vieru, faciemu manciari a tutti ma nuatri? quannu manciamu nanticchia ri pani?
          Frais

          Messaggio 4 di 6 , 14 giu 2009

            Scusate se non rispondo in siciliano, lo capisco ma non lo scrivo. Mi sembra che usarlo nella lista una volta ogni tanto e alla meglio sia sempre meglio che non usarlo per niente. La frequenza delle liste va e viene. Nel passato avete usato poesie, proverbi, cose del genere. Forse e` ora di lanciare un invito per proverbi siciliani? Sarebbe interessante

            Lucia

          • Rosa Agathea
            Messaggio 5 di 6 , 16 giu 2009
              Mancu li muddichi ni lassanu a manciari. Finisci tuttu na saccoccia di iddi e nuautri chiancemu e vutamu!
              Na Sardigna sturianu u sardu,  a San Fratellu sturianu u gallu-italicu e fossi sturianu macari l'abbanisi a Chiana di l'abbanisi.
              Sunu tutti idiomi prutetti dall'Europa ma lu sicilianu no, nunn'è prutettu. Ti pari bonu accussì? A mia no. U dicu e nuddu u senti.
              Chianci la figghia e la matri la senti, dici u pruvebbiu... ma sugnu orfana, ch'aju a fari?
              BeddaRosa

              Messaggio 6 di 6 , 16 giu 2009
                Ciao Lucia, nel mio post precedente avevo modificato a mio uso e consumo un vecchio proverbio che ora colgo l'occasione, a tuo gaudio, di scrivere in originale:
                "A figghia muta a matri la senti" = La figlia muta la madre la sente.
                Saluti
                Rosa