AW: [Linguasiciliana] Digest Number 1385

Espandi messaggi
  • LaveraTrinacria@aol.com
    Messaggio 1 di 1 , 27 ago 2009
      Lingua Siciliana Vossabenadica a tutti vuatri.
      Puru iu avi na vita ca nun mi fazzu sentiri. Ma v'haiu liggiutu sempri e mancu v'haiu scurdatu.

      Stavota però m'ammiscu comu u sali picchi puru iu nun sugnu d'accordu di fari pubblicitá e canzuni da mafia e da malavita... I morti s'hannu di cantari, chiddi ca mureru senza curpa pi manu de mafiusi..

      Ma chi scasciu di culturA fitenti ie a nostra. Si quarchi vota mi l'addumannu iu.

      Salutamu

      Luzzu Ciunna

      Gesendet mit BlackBerry von Vodafone

      From: Linguasiciliana@yahoogroups.com
      Date: 27 Aug 2009 07:21:45 -0000
      To: <Linguasiciliana@yahoogroups.com>
      Subject: [Linguasiciliana] Digest Number 1385

      Messaggi relativi a questo riassunto (1 Messaggio)

      1.1.
      Re: Ciao a tutti!!! Da: Vinginzu TM

      Messaggio

      1.1.

      Re: Ciao a tutti!!!

      Inviato da: "Vinginzu TM" vingenzotm@...   vingenzotm

      Gio 27 Ago 2009 1:01 am

      Fara, Fara, Fara... nun sapìa chi c'eri ancura.    Sugnu cuntenti ca ti facisti sèntiri!  Ti mannu na littra pi scanciarini la nova.

      Salutamu e cacciamu
      Vicenzu