Caricamento ...

3719Komuna legado okaze de la Zamenhofa Tago, kiu ankau estas la Tago de la LIbro<: 15-an de decembro

Espandi messaggi
  • Renato Corsetti
      Konsilo de ILEI por legado dum la zamenhofa festo.

      jen nia propono por 2017:
      teksto de VERDA MAJO, japana aktivulino.
      shia japana nomo estas Hasegawa Teru.

      Jam ni audis pozitivajn komentojn, ke ni elektis azian verkiston , plie verkistinon.

      Lau tiu teksto vi povos intershanghi ideojn okaze de viaj klubkunvenoj kaj kursoj.

      elkore salutas

      Mireille Grosjean
      prezidanto de ILEI

      --
      ~~~
      Renato Corsetti, 117 Dukes Avenue, London N10 2QD, UK/Britujo